3 LATA POMOCY DROGOWEJ W EUROPIE W STANDARDZIE

Chcemy, aby każdy kierowca Nissana jeździł z pełnym poczuciem bezpieczeństwa. W sytuacjach awaryjnych zadzwoń od razu do nas, a my dołożymy wszelkich starań, aby Twoje auto było gotowe do dalszej jazdy tak szybko, jak to możliwe – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. A do tego bezpłatnie!

Zapoznaj się z Regulaminem>>

 

W SYTUACJI AWARYJNEJ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie awarii lub wypadku pomoc drogowa Nissana znajduje się stale w pogotowiu. Wyślemy lawetę pomocy drogowej Nissana tak szybko, jak to możliwe. Nasz zespół pomocy drogowej Nissana jest w stanie rozwiązać wiele problemów na miejscu, umożliwiając kierowcy dalszą jazdę.
Gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa, przetransportujemy Ciebie i Twoje auto do najbliższego dealera Nissana, gdzie nasi fachowi mechanicy ocenią stan pojazdu.

 

NASZA TROSKA NA TYM SIĘ NIE KOŃCZY…
Jeśli nie będziemy w stanie naprawić Twojego pojazdu w tym samym dniu, pomoc drogowa Nissana zapewni inny środek transportu , aby umożliwić Ci dalszą podróż albo zakwateruje Cię na okres do 3 dni, jeśli wolisz poczekać na naprawę pojazdu.

… I IDZIE O KROK DALEJ
Zatrzaśnięte kluczyki w aucie? Pusty bak? Żaden problem – pomoc drogowa Nissana obejmuje także takie przypadki i pomoże Ci szybko kontynuować podróż.

BEZPŁATNA POMOC DROGOWA NISSANA

Jeśli przyjedziesz swoim Nissanem na przegląd po wygaśnięciu gwarancji podstawowej lub gwarancji rozszerzonej, automatycznie uzyskasz bezpłatną pomoc drogową Nissana na okres kolejnych 12 miesięcy lub do kolejnego zaplanowanego przeglądu. To część naszej Obietnicy dla klientów.

 

CO Z SAMOCHODAMI ELEKTRYCZNYMI?

 

Pomoc drogowa Nissana jest do Twojej dyspozycji.
Zadzwoń pod numer: +48 22 381 15 11
MIĘDZYNARODOWY NUMER: +48 22 631 07 48
Uzyskasz dostęp do takich samych usług jak inne pojazdy oraz bezpłatnej i nieograniczonej pomocy drogowej w pierwszym roku, jeśli przytrafi Ci się awaria z powodu rozładowanego lub bliskiego rozładowania akumulatora litowo-jonowego (Li-Ion).

 

 

Przydarzyła mi się awaria lub wypadek – co mam zrobić?

1. Zachowaj spokój i zaparkuj pojazd w bezpiecznym miejscu.
2. Zabezpiecz otoczenie trójkątem ostrzegawczym. Pamiętaj o założeniu kamizelki odblaskowej.
3. Upewnij się, że inne osoby (pasażerowie, przechodnie) są bezpieczne i nie grozi im niebezpieczeństwo.
4. Zadzwoń na numery alarmowe, jeśli to konieczne.
5. Przygotuj dane pojazdu (numer VIN oraz numer rejestracyjny).
6. Zadzwoń do pomocy drogowej Nissana.
7. Potwierdź lokalizację swojego pojazdu (podaj najbliższe skrzyżowanie, jeśli to możliwe).
8. Szczegółowo opisz problem i podaj swój numer telefonu.

SKORZYSTAJ Z NOWOCZESNYCH ROZWIĄZAŃ

 

Dla zwolenników aplikacji internetowych Nissan wdrożył narzędzie umożliwiające w szybki i prosty sposób wezwanie pomocy Assistance. W razie awarii lub wypadku klient może skontaktować się z nami dzięki aplikacji Web App. Wystarczy wybrać rodzaj potrzebnej pomocy, potwierdzić swoją lokalizację oraz wskazać miejsce odholowania pojazdu.

Wyślij nam swoje dane

Skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

Masz pytania? Zadzwoń18 4140420
Imię i nazwisko
Adres email
Telefon
Temat
Treść wiadomości
Administratorem podanych danych osobowych jest WIKAR ŻYTKOWICZ SPÓŁKA JAWNA z siedzibą: ul. WĘGIERSKA 168, 33-300 NOWY SĄCZ. >> Dane są przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Podanie danych jest dobrowolne, przy czym dane oznaczone symbolem „*” są niezbędne do wysłania formularza. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.