1. DLACZEGO GROMADZIMY DANE UŻYTKOWNIKA?
Wykorzystywanie danych osobowych pozwala nam udoskonalać nasze usługi, możemy przetwarzać wnioski użytkownika szybciej i lepiej zarządzać naszą relacją. Przykładowe sposoby wykorzystywania przez nas danych użytkownika to:
- Zapewnienie łatwego kontaktu dealera z klientem
- Przekazywanie informacji, o które użytkownik się ubiega
- Wysyłanie odpowiednich informacji o naszych pojazdach i usługach
- Pomiar skuteczności naszych reklam
- Pomiar poziomu sprzedaży i usług posprzedażowych
- Udoskonalanie naszych produktów i usług
- Przeprowadzanie ankiet zadowolenia klienta
Z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszej zgody użytkownika, możemy także wykorzystywać jego dane osobowe w następujących celach:
- Wysyłanie spersonalizowanych reklam dotyczących pojazdów, produktów i usług
- Zapewnianie spersonalizowanego doświadczenia klienta
2. JAKIE RODZAJE DANYCH ZBIERAMY?
Wszelkie informacje, które posiadamy, zostały nam przekazane najprawdopodobniej bezpośrednio przez użytkownika - za pośrednictwem wypełnianych formularzy, np. w celu odbycia jazdy próbnej. Mogą to być między innymi:
- Dane osobowe (imię i nazwisko, adres, e-mail, telefon)
- Rodzaj wniosku
- Miejsce wysłania wniosku
- Szczegóły zakupu (model samochodu, wnioskowane produkty i usługi)
- Dane dotyczące odwiedzin stron Nissana
3. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
Poniższa tabela określa maksymalny okres przechowania danych osobowych użytkownika. Po upływie wskazanego czasu, dane są usuwane w bezpieczny sposób.
Cel | Okres przechowywania |
Zarządzanie relacją z klientem przed podpisaniem umowy. | 5 lat. |
Wysyłanie odpowiednich informacji nt. samochodów i usług, pomiar skuteczności naszych reklam, pomiar poziomu sprzedaży i usług posprzedażowych. | 5 lat w przypadku klientów, 3 lata w pozostałych sytuacjach. |
Wysyłanie spersonalizowanych reklam dotyczących pojazdów, produktów i usług oraz zapewnianie spersonalizowanego doświadczenia klienta. | 5 lat w przypadku klientów, 3 lata w pozostałych sytuacjach. |
Przeprowadzanie ankiet zadowolenia klienta. | Czas trwania badania. |
4. KOMU UDOSTĘPNIAMY DANE?
Możemy udostępniać dane osobowe użytkownika naszym partnerom w celu udoskonalania naszych usług. Upewniamy się, aby dokładali oni wszelkich starań na rzecz ochrony danych osobowych użytkownika.
5. JAKIE PRAWA MA UŻYTKOWNIK?
UŻYTKOWNIK MA PRAWO DOSTĘPU DO SWOICH DANYCH LUB ZŁOŻENIA WNIOSKU O ICH USUNIĘCIE LUB KOREKTĘ W KAŻDEJ CHWILI. UŻYTKOWNIK MOŻE TAKŻE POPROSIĆ O UZYSKANIE SWOICH DANYCH OSOBOWYCH W STANDARDOWYM FORMACIE.
Użytkownik ma prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych lub do zażądania ograniczenia takiego przetwarzania.
Aby złożyć wniosek lub skargę, prosimy o e-mail na adres rodo@wikar.pl. Można także skontaktować się z naszym inspektorem ds. ochrony danych.
I wreszcie, jeżeli użytkownik uzna to za konieczne, ma także prawo do złożenia skargi do właściwego organu ochrony danych.